Fredag

Det var ett tag sen. Har inte haft lust alls att blogga. Men nu tror jag det ska bli ett inlägg iaf.

Började skolan klockan nio idag och slutade 12.20. Yeah! Mia (assistent) bjöd på fika idag. Superrara hon. Sedan blev det ungefär två lektioner efter det så slutade jag. Det kändes som jag inte hann göra ett skit. Haha.

Väl hemma så käkade jag lite och packade till Pappa. Sminkade mig och sedan gick jag ut och gick med Jessica. Vi stack ner till centrum och träffade Felicia och Elin. Har saknat dom något fruktansvärt. Påväg hem så stötte jag på Martina. Hon såg mig inte och hon blev chockad kan jag lova. Men hennes buss kom så vi var tvungna att säga hej då. Och på bussen satt en glad Joanna och vinkade för fulla muggar.

Efter det gick vi till Jessica och tittade på Sonic Syndicate videos. Kunde inte sluta skratta. Sen vid halvfem stack vi hem och åt kebab taco. Mums. Och sen kommer dagens höjpunkt: Vi sjöng karaoke som slutade med att vi dansade till Spice Girls "Wannabe". Vi fixade håret och dansen satt som en smäck. Säger vi.


Så nu sitter jag här med tovor i håret av all hårspray. Ska nog snart gå och sova. Men först jag jag borsta ut håret, vilket kommer ta ett tag. Ha det fortsatt trevligt.<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

så jävla kul man kan ha <3 xD

2009-03-14 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0