Lördag

Image and video hosting by TinyPic
Idag har jag haft fullt upp med mitt rum kan jag lova. Jag har städat och möblerat klart idag. Soffan åkte in och ett nytt skrivbord. Ritkigt nice. Idag blir det nog att Jessica sover här. Ska bli riktigt kul. Och Melodifestivalen är ju idag också. Det får man inte missa. =). Sitter och tänker på om jag ska skriva om min "relation" till Tokio Hotel. Vore ganska kul att skriva ut det. Det lär bli långt men dom killarna förtjänar långa inlägg. Sedan blir det nog om något mera band. Vi får se helt enkelt. Men nu ska jag fixa lite annat. Men vi ses. Ha det<3


Kommentarer
Postat av: Andréa

I want a TH-inlägg! xP

2009-03-09 @ 14:25:40
URL: http://metrobloggen.se/lillflickan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0