Onsdag


Idag vaknade jag upp hos min bästa vän Jessica. Eller ja, hon var hos tandläkaren och jag låg och sov så jag vaknade hos Jessica utan Jessica. Ni fattar. När hon kom hem hade jag iaf hunnit klätt på mig. Tummen upp. Efter vi hade käkat frukost gick vi till J´s pappa och satte oss vid datorn. Sedan helt mitt i allt kommer våra älsklingar upp på tv:n. Eller ja efter Tokio Hotel. Metro Station. Och jag är helt såld i Mason Musso. Han har verkligen det. Och så slänger Jessica ur sig den underbara kommentaren: "Du och Mason skulle passa ihop". Så sött. Innan vi gick till Netto så käkade vi lite. Sen bar det av till Netto. Vi hanlade våran efterlängtade chocklad. Yummy. Väl hemma hos mig så fick jag något ryck och bara började städa och möblera. Jessica satt halvt chockad framför datorn. Haha. Men nu är jag iaf stolt över mitt rum och det får funka ett tag till. Närmare bestämt till på Lördag då jag får nytt data bord och en soffa. Det kommer se ut som en liten etta. Längtar ihjäl mig. Jag har tagit fram färg också så jag kan måla om min träfrägade hylla så den matchar resten av hyllorna och min byrå. Men nu ska den ny duschade Li gå och göra lite soppa innan jag somnar. Ni får ha det så jättebra och så ses vi före eller efter skolan imorgon.
xoxo Li

Image and video hosting by TinyPic
Metro Station. Anthony,Blake,Trace och Mason.<3

Kommentarer
Postat av: Jessiie

Ditt rum kommer bli dyngsnyggt 8)

2009-03-05 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0