Måndag

Gud vilka två vilda dagar det varit. *Pustar ut*. Det har verkligen varit stressigt. Tur att vi är lediga idag så man får vila ut kroppen lite. Har inte ens hunnit blogga om söndagen och lördagen, Så enjoy!=)

Lördag:
Vaknade vid 7. Ahh, det är inte normalt att vakna så tidigt på en lördag. Men som sagt skolan väntade. Jag fixade mig lite sen bar det a mot Grosvad. Efter nån timme kom Jessica och höll mig sällskap. Kul kul. Sen vid tolv skjutsade pappa Ellen, mig och Jessica till Norrköping där vi skulle träffa en kompis. Vi hämtade J vid tågstationen sen gick vi till donken. Sen gick vi mest runt i staden. Stötte på Martina tre gånger och Felicia och co några gånger. Ungefär vid sex tog vi bussen till Finspång med Felicia,Elin och Michaela. Vi gick från busshållsplatsen hemmåt och sedan blev det bakpotatis. Mumma. Det var skit gott. Jessica skulle sova hos oss så vi gjorde ansiktsmask och bara var allmänt "tjejiga". När vi skulle sova låg jag och Jessica och sa "Doppidoppi" HELA tiden.Haha. Vi hade askul. Dom andra låg och gnällde på att vi förde för mycket liv. Efter ett tag däckade även vi.

Söndag:
Då blev det Norrköping igen. Dygnkort is da shiet. Så vi åkte in och först blev det donken och sedan skopunkten och prova skor. Jag provade mina tre favorit skor. Jag är helt kär. Då menar jag helt kär. Sen gick vi runt lite i staden och åkte spårvagn och allt möjligt. Vi köpte glass och sen när vi kom ut snöade det. Grejjt. Så kommer det förbi en tjej. "I det här vädret.Glass?". Vi började såklart asflabba. Sen tog vi spårvagnen ner till resecentrum. Vi gick in och satte oss i "väntesalen". Två timmar skulle vi behöva sitta där. Men jag var smart och titta om det gick någon tidigare till Finspång, då via Skärblacka. Vi blev asglada när vi hittade en buss som skulle gå om en kvart. Så vi gick ut och sprang bort mot bussen. Vi satte oss och började snacka. Tills vi kom på att det var söndag. Eftersom vi gått i skolan på lördagen kändes det som Måndag. Hur det nu gick till. Så då var vi tvungna att gå av. Så gick vi bort till resecentrum igen och sätter oss i väntesalen. Igen. Vi sitter där och skrattade åt allt och alla. Och så kommer en ashet kille och sätter sig bakom oss. Han var het. Och det var inget mer med det. Sen skulle han ta bussen där ifrån. Och i Norrköping finns det som stenblock och eftersom det snöade så var det snorhalt. Men det tänkte inte han på. Han hoppade upp på stenen och han dyker. Jag lovar han bara dök rätt ner. Och vi kunde bara inte hålla oss för skratt. Det såg så himla roligt ut men ändå såg det ut att göra asont. Men vi garvade till vi tjöt. Sen när han åkte förbi i bussen log han stort åt oss. Så han måste tyckt det var roligt. Sen gick den "riktiga" bussen hem. På bussen satt vi och skrattade en hel del. Haha. När vi kom hem satte vi oss vid ordet och pratade lite med mamma medans vi åt. Sedan drog Jessica hem ett tag och jag chillade lite. Sen kom hon tillbaka. Vi myste lite framför "Wipeout". Senare blev Jessica och jag dissade av Ellen som vägrade sova med oss. Jessica och jag satte på en film som det inte lev mycket av. Jessica sms:ade och jag klagade över att min mage gjorde ont. Sen snodde jag mammas mobil (gratis sms) och sms:ade runt med söta barn. Jessica och jag har nog aldrig garvat så mycket. För vi snackade hela tiden om han som ramlade och körde vårat "doppidoppi". Sen kom vi fram till att vi skulle bli nunnor. Vilket misslyckades. Haha. Vid halv tre ungefär så somnade vi både två.

Och idag väkte mamma oss för Jessica var tvungen att snacka lite med sin lärare. Jag hängde på så vi gick ut med nova. Sen läste jag lite medans Jessica halvt sov. Berättar mera om boken sen. Den är hemsk men underbar. Och nu sitter vi här och ska snart äta. Vad ont i armarna man fick av att skriva allt.Haha. Just det håller också på med ett hemligt inlägg till min kärlek. Vem är det måntro? *trummvirvel* Jessica Andersson. Haha. Men nu ska jag vara social. Ha en fortsatt bra dag. <3



I come home in the morning light
My mother says, "When you gonna live your life right?"
Oh, momma dear
We're not the fortunate ones
And girls
They wanna have fu-un.
Oh, girls
Just wanna have fun.


Kommentarer
Postat av: Jessica

det var längesen jag hade en sån här rolig helg, har skrattat så jag fan har träningsvärk i magen, tack för en jävla bra helg tjejer! <3

2009-03-23 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0