Blondin

Som alla nog vet är jag sveriges största blondin. Innerst inne. Och som ni nog också vet har jag världens träningsvärk. Och vad tror ni blonda jag gör då? Jo jag lägger mig i badet. Tror ni jag kom upp sen? Så jag kämpade. Det gjorde något så otroligt ont att det bara inte existerade. I 20 minuter försöka jag komma upp. Tillslut gick det men jag var tvungen att sitta stil i hundra år innan smärtan släppte.

Idag har jag också varit duktig och målat mina naglar. Silverglittrigt blev det. Supersnyggt. Och sedan hittade mamma äntligen mina gröna strumpisar. Yeah. Dom bringar minnen som bara inte går att beskriva.

Och jag kan ju lika bra fortsätta. Vi rensade källaren idag också. Eller ja vi började. Så vi hittade ju massor av grejer från när vi var jättesmå. Och Ellen började smått att prova. Och det slutade såhär:


Jag tror ni fattar vad jag försöker få fram. Haha. Och vi gick över gården till Jessica. Då var det mest pinsamt, men som tur var det inte många människor ute. Puuuh. Jessica reaktion var ett chockat ansiktuttryck och orden: "Jag kissar på mig". Jag ha rnog aldrig sett Jessica garvat så mycket i mina 14 år. Gud vad vi skrattade. Här är när Ellen..ojj..Bittan kör sin show:



t size="1">Original Video - More videos at TinyPic

Självklart filmar jag åt fel håll. Typiskt mig.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Eller ja ska kräva att jag får sova i mammas säng så jag kan se på en film. Blir väl Juno som vanligt. Haha. Man kan inte tröttna. God natt på er.

Linn

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahahahahahah xD :P

2009-05-05 @ 20:51:56
URL: http://mrsmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0