Hemma

Nu är jag hemma efter en liten trip upp till skolan. Efter skolan blev det grannen och hjälpa till märka och gå igenom kläderna hon ska göra sig av med. Mamma och jag satt bara och skrattade hela tiden. Så det blev kanske inte jättemycket gjort. Haha. Men nu sitter jag här och tror jag hittat min avslutningklänning. Den är så himla fin. Jag vill ha svart men vi får se vad mamma säger. Och så måste jag titta på lite smycken och så med. Det blir dyrt. Haha. Nej men tanken på hur kul jag kommer ha i klänningen räcker. Ohh, jag vill ha den. Sen är de tju självklart en annan sak om man ser ut som en imosad flodhäst. Haha. Nästa inlägg blir det klänningar och avslutnings stuffs.

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0