Söndag

Igår blev det brännboll på kvällen/natten med Jessica och några flera. Vi hade verkligen superkul. Fast de körde lite med mig så jag fick springa och hämta bollen hela tiden. Sen gick vi hem till en av dom och spelade "pratmakarna". Det var riktigt kul fast jag sög på att förklara. Men jag överlevde iaf. Vid ett kom vi hem och jag sov hos Jessiie.

Idag vaknade jag alldeles för sent. Men Jessica och jag käkade innan vi gick ut med min lillebror. Vi spelade lite boll och blåste bubblor. Himla kul, jag tror jag hade roligtast. Haha. Sedan vilade vi lite hemma hos mig. Vi ha rså himla ont i kropparna efter igår. Det värker så fort man rör sig. Sen blev det ut och cykla. Vi cyklade runt lite i Finspång innan vi vände. När vi kom hem var maten klar så vi käkade och sedan drog Jessica hem till sig.

Och här sitter jag och får panik över min design. Den gör mig galen. Men jaja, vi får se när jag orkar göra något åt den.

Bjuder på en video från när vi var ute igår:

Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0