Tisdag

Vad säger vi om denna tisdag? Min bror väckte inte mig som han blivit tillsagd att göra så jag blev hemma. Slutar ju 12.15 egentligen så det kändes som att det inte var någon ide att gå upp. Men vi får se. En liiiiiten runda upp kan det bli. Jo, vad ska jag hitta på idag då? Jo jag ska skriva klart första delen på min fanfic och vara allmänt irriterande mot allmänheten. Dåligt väder är det också. Usch. Jag som var taggad på att gå ut och gå med Jessica. Men vi får se, kanske det spricker upp? Man får hoppas. Stänker gör det iaf när bilarna åker förbi. Inte nice precis. Men får hålla mig inne. Ännu en anledning till att sitta inne. Haha. Men nu ska jag kila. Se yah!

Linn


Bästa bilden från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0